Sala 2: Historia paleontolóxica de Galicia. A evolución da vida.

[vc_row full_width=”stretch_row” parallax=”content-moving” css=”.vc_custom_1531740856696{background-image: url(http://museosquiroga.org/wp-content/uploads/2018/07/PREGAMENTO-XEOLÓXICO-DE-CAMPODOLA-LEIXAZOS.jpg?id=202) !important;}”][vc_column][like_sc_empty_space height_xl=”344px” height_lg=”” height_md=”” height_sm=”” height_ms=”32px” height_xs=”” id=”” class=”” css=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][like_sc_header type=”h3″ subheader=”MUSEO XEOLÓXICO” header=”SALA 2 – HISTORIA PALEONTOLÓXICA DE GALICIA, A EVOLUCIÓN DA VIDA. O rexistro fósil do Xeoparque Montañas do Courel.” bgheader=”” style=”default” color=”main” subcolor=”black” align=”left” size=”default” sr=”default” image=”” icon_type=”hidden” icon_bg=”transparent” size_px=”” use_theme_fonts=”yes” google_fonts=”” id=”” class=”” css=””][vc_column_text]O Xeoparque Montañas do Courel constitúe un contorno excepcional para o estudo da evolución da vida no NO da Península Ibérica durante o Paleozoico e o Cuaternario. Entre a fauna paleozoica destacan animais invertebrados coma os trilobites, cefalópodos, graptolitos, arqueociatos, crinoideos ou braquiópodos, que habitaron os mares onde se formaron a maioría das rochas do Xeoparque.

Aínda que o máis espectacular son os restos da sorprendente e descoñecida fauna do Cuaternario de Galicia, investigada fundamentalmente polo Instituto Universitario de Xeoloxía da Universidade da Coruña. Dita fauna comprende sobre todo grandes macromamíferos coma os osos das covas e osos pardos, bisontes, mamuts, rinocerontes laúdos, cervos…

Si premes nesta ligazón podes ver en 3D algúns exemplos dos incorporados recentemente grazas ao investigador Manuel García Ávila:
Rexistro fósil Paleozoico do sueste de Lugo.[/vc_column_text][vc_gallery type=”image_grid” images=”208″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]