Sala 5: A Minería dende a antigüidade

[vc_row full_width=”stretch_row” parallax=”content-moving” css=”.vc_custom_1531741863914{background-image: url(http://museosquiroga.org/wp-content/uploads/2018/07/PREGAMENTO-XEOLÓXICO-DE-CAMPODOLA-LEIXAZOS.jpg?id=202) !important;}”][vc_column][like_sc_empty_space height_xl=”344px” height_lg=”” height_md=”” height_sm=”” height_ms=”32px” height_xs=”” id=”” class=”” css=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][like_sc_header type=”h3″ subheader=”MUSEO XEOLÓXICO” header=”SALA 5 – MINARÍA ANTIGA E RECENTE NO XEOPARQUE.” bgheader=”” style=”default” color=”main” subcolor=”black” align=”left” size=”default” sr=”default” image=”” icon_type=”hidden” icon_bg=”transparent” size_px=”” use_theme_fonts=”yes” google_fonts=”” id=”” class=”” css=””][vc_column_text]As Montañas do Courel comprenden unha das comarcas mineiras máis importantes de Galicia, polo que a última sala do Museo está dedicada ao aproveitamento mineiro acontecido dende a Prehistoria ata a actualidade. Os materiais xeolóxicos máis importantes foron cinco: a lousa, o ouro, o ferro, a calcaria e a antimonita, das cales só sobrevive a lousa como motor económico de Quiroga e Folgoso do Courel. Porén, a galena, o volframio, a prata e, mesmo, o mercurio, tamén foron explotados nalgún recuncho da xeografía do Xeoparque. A isto hai que engadir as cuarcitas, que aínda se explotan para áridos en Ribas de Sil.

Analízanse as características singulares que fixeron as rochas e minerais das Montañas do Courel claves para o seu desenvolvemento, para que se empregan, como aparecen no medio natural e os principais xacementos de cada un. Ademais, destácanse os principais sistemas de explotación e a súa evolución no tempo, incluído as tecnoloxías actuais empregadas no aproveitamento da lousa, protagonista principal destas montañas dende a Prehistoria.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_gallery type=”image_grid” images=”218″ img_size=”large”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]